niedziela, 3 grudnia 2017

3.12 Kartki świąteczne / Christmas cards

Wysyłacie jeszcze kartki świąteczne? Ja owszem i to całkiem sporo - chociaż przyznaję mniej niż jeszcze dajmy na to 5-6 lat temu, ale nadal chyba dość dużo jak na dzisiejsze elektroniczne czasy :)

Uważam, że własnoręcznie napisane życzenia na ładnej, papierowej kartce, która może potem posłużyć jako ozdoba świąteczna, mają o wiele większą moc niż te wirtualne, a poza tym ja sama bardzo lubię otrzymywać kartki, więc jasną sprawą jest, że je również wysyłam. 

Piszę o kartkach już dzisiaj ponieważ jest jeszcze dużo czasu żeby je kupić lub zrobić, napisać i wysłać. Warto zrobić to wcześniej bo jak na dobre zacznie się prawdziwe przedświąteczne  szaleństwo to będzie nam trudno znaleźć na to czas, kolejki na poczcie będą przypominały te po papier toaletowy za czasów PRLu i co najwyżej znajdziemy czas na napisanie jednego oklepanego zdania. Poza tym, trzeba je wysłać przynajmniej te kilka dni przed świętami, gdyż to straszna musztarda po obiedzie otrzymać kartkę tydzień po świętach.
Zatem do dzieła - zajmijmy się tematem już w najbliższym tygodniu, tak żeby zdążyć na czas :)
Ja w tym roku nie mam niestety czasu na jakąś większą dłubaninę i robienie wymyślnych kartek, ale nie odpuściłam całkiem tematu i zrobiłam takie dość proste kartki według jednego schematu żeby było szybciej i sprawniej - chociaż przyznam szczerze, że i tak mi to kilka godzin zajęło :) Jednak jako że dla mnie robienie takich rzeczy jest bardzo relaksujące, to potraktowałam to po prostu jako sobotni relaks ;)  




Pierwsze śnieżne pozdrowienia w tym roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!