poniedziałek, 18 grudnia 2017

18.12 Świąteczne filmy / Christmas movies

Jeśli, w któryś ze świątecznych wieczorów uda mi się wygospodarować czas na lenistwo lubię wtedy oglądać świąteczne lub okołoświąteczne filmy. Bo ja generalnie bardzo lubię święta i w tym okresie lubuję się zarówno w książkach, jak i filmach o takiej właśnie tematyce :)
Tak jak już wspominałam, wychodzę z założenia, że ma to być przyjemny i kojący czas i takie też mają być filmy na świąteczne wieczory. 
Moim zdecydowanym numerem jeden jest Love Actually/To właśnie miłość - uwielbiam brytyjskie komedie romantyczne i akcent Hugh Granta :). Oglądałam go już tyle razy, że znam praktycznie na pamięć, a całkiem możliwe, że w tym roku znowu się skuszę. A co jeszcze można obejrzeć w świąteczny wieczór? Oto moje propozycje - niektóre niekoniecznie związane typowo z tematyka świąteczną, ale jakoś tak świątecznie mi się kojarzą :)


Lista filmów na świąteczny wieczór:
1. To właśnie miłość
2. Listy do M
3. Holiday
4. Dziennik Bridget Jones
5. Pamiętnik
6. Czekając na cud
7. Dom nad jeziorem
8. Miłość w Nowym Jorku
9. P.S. Kocham cię
10. Dwanaście choinek

Macie jeszcze jakieś inne propozycje? 


Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!