piątek, 22 grudnia 2017

21.12 Pakowanie prezentów / Wrapping presents

Tak naprawdę to chciałam dzisiaj kilka słów powiedzieć nie tyle o samym pakowaniu, co o drobnych dodatkach do opakowanych już prezentów :)

Mam taki patent na prezenty dla dzieci, że do zapakowanego już prezentu dołączam jakąś zawieszkę, figurkę, drobna zabawkę, ozdobę choinkową czy co mi tam jeszcze fantazja podpowie i wiecie co... powiem nieskromnie, że to jest naprawdę dobry pomysł, bo nawet jeśli prezent okaże się może nie do końca trafiony, albo taki, który wymaga czasu żeby się nim cieszyć, to ten drobny dodatek przynosi radość od razu, natychmiast i ile zabaw na poczekaniu można z nim wymyślić to głowa mała!!! :)
W tym roku dzieciaki dostana prezenty z takimi oto słodkimi zawieszkami: 

Innym patentem - tym razem bardziej dla dorosłych, chociaż podejrzewam, że dzieci też by nie protestowały :) jest doczepienie do prezentu jakiejś żywej gałązki - choiny czy jemioły. Prezent od razu robi się bardziej klimatyczny, bardziej świąteczny, no i ma to coś - mały akcent, który zmienia bardzo wiele :) 


Inną równie fajną sprawą jest dodanie do prezentu jakiejś fajnej spersonalizowanej, ręcznie robionej zawieszki. Wiem, że na samo słowo ręcznie robiona niektórych może ogarnąć przerażenie, ale to naprawdę nie musi być nic skomplikowanego! Dobrym patentem jest wyciąć z papieru, w który zapakowany jest prezent jakiś świąteczny kształt, przykleić na kawałku tekturki lub innego grubszego papieru i zawieszka jest gotowa, a dodatkowo wszystko jest spójne i doskonale do siebie pasuje :) 


To są takie drobnostki, drobiażdżki, być może dla niektórych zupełnie nieistotne, ale według mnie to one właśnie robią cała robotę i maja naprawdę wielkie znaczenie :)

Nie zdążyłam z tym postem przed północą, ale jako, że zaczęłam go tworzyć 21.12 to  przyjmijmy, że 21.12 został opublikowany :)
Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!