poniedziałek, 13 października 2014

Buteleczki na różne truneczki

Pisałam już, że od jakiegoś czasu stałam się miłośniczką nalewek (swoja drogą to pigwa czeka żeby się nią zająć). A skoro nalewki, to siłą rzeczy zaczęłam też zwracać uwagę na ładne butelki, w których można je przechowywać i jak zobaczę jakąś ciekawą to przygarniam ją jeśli to tylko możliwe. Nalewki kojarzą mi się z takim 'arystokratycznym' trunkiem, który wymaga ładnej oprawy - nie tylko odpowiedniego kieliszka, ale również stosownej buteleczki :)


Razu pewnego, gdy akurat nie miałam żadnych ładniejszych butelek, wpadłam na pomysł żeby ozdobić butelkę wykorzystując do tego decoupage. Jak pomyślałam tak zrobiłam i myślę, że takie ozdobione butelki świetnie pasują do nalewek - w ten sposób i zawartość i opakowanie są bardzo klimatyczne :)


Nawet najzwyklejsza butelka po soku od razu nabiera charakteru  i śmiało może służyć jako dekoracja.

 
Jeśli uda nam się znaleźć ładną butelkę o ciekawym kształcie to już w ogóle szaleństwo - nic tylko ozdabiać i napełniać nalewkami :)


Na razie aura nam dopisuje i jeszcze można się ogrzać w jesiennym słoneczku, ale w zimowe wieczory kieliszek nalewki potrafi zdziałać cuda i rozgrzać nawet największego zmarzlucha... a podana w ładnej buteleczce grzeje jeszcze mocniej :) 


Pozdrawiam cieplutko i miłego dnia Wszystkim życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!