środa, 28 grudnia 2016

Drugie życie starego swetra / The second life of an old sweater

Co można zrobić ze starym swetrem, który zalega nam w szafie? O, na przykład takim: 


Otóż bardzo fajną, a nawet ostatnimi czasy bardzo modną, poszewkę na poduchę można z niego zrobić :)


Wymyśliłam tę poszewkę już dobrych kilka lat temu, ale jakoś nie po drodze mi z nią było. Aż tu robiąc kilka tygodni temu porządki w szafie i próbując trochę odgruzować przestrzeń wokół siebie zdecydowałam, że, albo w końcu tę poszewkę uszyję, albo wyrzucam ten sweter, bo zdecydowanie za dużo miejsca w szafie zajmuje. Dałam sobie czas do końca roku - no i zdążyłam! :)
Dopasowanie rozmiaru do poduchy, obcięcie rękawów i innych zbywających kawałków, kilka przeszyć na maszynie, trochę ręcznego obrąbienia żeby się nie pruło i poszewka gotowa - o dziwo wcale mi to długo nie zajęło, a poszewka doskonale wpasowała się w moją niebiesko-szarą sypialnię. Mała rzecz, a cieszy! :)

 Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!