poniedziałek, 29 czerwca 2015

Makaron ze szpinakiem, bobem i cukinią / Pasta with spinach, broad beans and courgette

Szukając kiedyś inspiracji na dania z bobem wypatrzyłam na necie makaron ze szpinakiem i z bobem właśnie, ale gdzie to było to niestety nie pamiętam więc linku nie podam. Nie zapisałam sobie tego przepisu, ale zapamiętałam to zestawienie - szpinak i bób. Dzisiaj wykorzystałam ten pomysł przyrządzając go według własnego przepisu tworzonego w trakcie gotowania :)  Miałam jeszcze młodziutką cukinię wiec stwierdziłam, że ją też dorzucę i wyszło pysznie :)


Makaron ze szpinakiem, bobem i cukinią
Składniki:
szpinak
bób
mała cukinia
cebula
kilka ząbków czosnku
jogurt naturalny
sól, pieprz, gałka muszkatołowa
makaron (ja użyłam pełnoziarnistego)

Oto jak powstało moje danie:
Cebulę i czosnek pokroiłam i poddusiłam na oliwie. Dodałam pokrojoną cukinię i chwilę dusiłam z cebulą i czosnkiem. Następnie dodałam sparzony i pokrojony szpinak i wszystko razem dusiłam do miękkości. Doprawiłam solą, pieprzem i gałką muszkatołową, dodałam kilka łyżek jogurtu naturalnego (żeby zrobiło się troszkę takiego sosu który oblepił makaron i wszystko ładnie połączył). Następnie dodałam ugotowany osobno bób i makaron i wszystko razem wymieszałam. Podawałam posypane startym serem żółtym i posiekaną drobno natką pietruszki i bazylią. 


Prosto, szybko i bardzo smacznie :) Zdecydowanie polecam!  
Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!