sobota, 26 marca 2016

Babeczki Wielkanocne / Easter cupcakes

Wymyśliłam sobie, że zamiast tradycyjnych babeczek zrobię na święta mufinki i je jakoś Wielkanocnie udekoruję... wyszło tak :)


Mufinki upiekłam według tego przepisu i ozdobiłam je 'gniazdkami'  zrobionymi z płatków kukurydzianych, wiórek kokosowych i białej czekolady.

Gniazdka do ozdobienia mufinek
8 łyżek płatków kukurydzianych
4 łyżki wiórek kokosowych
2 łyżki skórki pomarańczowej
wyciśnięty sok z 1/2 limonki
1,5 tabliczki białej czekolady
otarta skórka z limonki

Płatki, wiórki i skórkę mieszamy ze sobą, dodajemy sok z limonki i rozpuszczoną w kąpieli wodnej czekoladę. Z powstałą 'masą' dekorujemy babeczki formując coś na kształt gniazdek (chociaż jak teraz patrzę na zdjęcie to u mnie to bardziej kopce niż gniazdka przypomina... no ale z założenia miały to być gniazdka :). Na końcu układamy na babeczkach 'pisanki' :) i posypujemy skórką z limonki. Za pisanki mogą posłużyć żelki, groszki, draże, winogrona czy co tam jeszcze innego w kształcie jajek znajdziecie :) Ja wykorzystałam m&m's i migdały w czekoladzie. 


Część mufinek upiekłam w wersji mini - na jeden gryz :) dla tych co albo nie chcą się objadać słodyczami, albo już będą objedzeni, a na taką maliznotkę miejsce zawsze się znajdzie.


 
Pozdrawiam serdecznie i pięknych Świąt Wszystkim życzę!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!