niedziela, 15 marca 2015

Kartki Wielkanocne / Easter cards

Ależ ten czas szybko leci... dopiero co spacerowałam z aparatem po ogrodzie w ostatni dzień lutego, a tu już połowa marca na karku i ani się obejrzymy a będzie Wielkanoc. Zatem czas najwyższy zabrać się za kartki Wielkanocne. Jakoś w tym roku nie mam specjalnie weny na wymyślanie nowych wzorów dlatego postanowiłam, że po raz kolejny zrobię kartki w kształcie pisanek. Chociaż pomysł stary to przecież inne papiery, inne dodatki i ozdoby więc tak do końca nie będzie to powtarzanie tego co już było :) Zresztą to właśnie pisanki są najbardziej charakterystycznym motywem dekoracyjnym tych świąt więc bez nich ani rusz.
W tym roku moje pisanki troszkę mniejsze gdyż stwierdziłam, że takie będą bardziej poręczne i wygodniejsze do wysłania. 
Oto pierwsze tegoroczne twory :)






A tymczasem w ogrodzie...





Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia  życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!