poniedziałek, 30 marca 2015

Jeszcze kilka kartek Wielkanocnych / A few more Easter cards

Jeszcze kilka kartek udało mi się zrobić - tak jak już wspominałam w poprzednim kartkowym wpisie, w tym roku postawiłam wyłącznie na kartki w kształcie pisanek, ale myślę, że adresaci nie będą narzekać ;)





Kilka osób pytało czy może odgapić ten pomysł. Ależ proszę bardzo - zresztą to nie jest od początku do końca mój pomysł - taką pisankową kartkę zobaczyłam po raz pierwszy dobrych kilka lat temu na jakimś niemieckim blogu, ale niestety nie podam na jakim bo najzwyczajniej w świecie nie pamiętam. Tak mi się spodobała, że sama zaczęłam takie robić - wykańczając i ozdabiając oczywiście po swojemu, ale korzystając z pomysłu zaczerpniętego ze wspomnianego bloga. Zresztą pomysł się bardzo szybko rozprzestrzenił, gdyż takie pisankowe kartki można oglądać na co drugim blogu scrapbookingowym i pewnie nikt nie wie, kto tak naprawdę jest jego autorem. Myślę, że to całkiem normalne, że inspirujemy się tym co widzimy wokół. Jeśli nie kradniemy pomysłów, czy też nie podajemy się za autorów czyichś prac, bądź zdjęć, to ja nie mam nic przeciwko żeby czerpać inspiracje od siebie nawzajem. Jest mi wręcz bardzo miło gdy ktoś mi mówi, że jak zobaczył u mnie na blogu to czy tamto, to sam też postanowił coś podobnego zrobić. 


Pozdrawiam serdecznie i uciekam na pocztę bo to ostatni dzwonek żeby kartki świąteczne wysłać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!