czwartek, 5 lutego 2015

Kartki, karteczki / Cards

Spodobało mi się na nowo robienie kartek :) Wprawdzie nie mam tych wszystkich specjalistycznych sprzętów, które teraz dostępne są na rynku scrapbookingowym, ale mam całkiem spory zapas papierów i innych pierdółek do ozdabiania kartek, które pozostały mi jeszcze z czasów, gdy kartek robiłam więcej :)

Owszem marzy mi się maszynka do wycinania, zapas różnorodnych dziurkaczy, stempli,  czy maszynka do przeszywania kartek (dopiero wczoraj dowiedziałam się, że coś takiego w ogóle istnieje!), ale ich ceny jednak powalają, więc póki co radzę sobie tak, jak za starych dobrych czasów kiedy tych cudeniek nie było w ogóle na świecie :). W sumie i tak od tamtej pory przybyło mi po drodze kilka wynalazków, których wcześniej nie miałam, bo chociaż kartek na większą skalę nie robiłam już dawno, to na własne potrzeby robię je cały czas - no i od czasu do czasu skuszę się na przykład na jakiś dziurkacz, czy inne cudo. Czyli podsumowując nie jest źle - cudów nie mam, ale coś tam zawsze się znajdzie więc czas najwyższy zrobić z tego użytek :)



Na pierwszy rzut poszły kartki, jak ja je sobie roboczo nazywam, 'dwudzielne'. Dwudzielne gdyż baza / tło składa się z dwóch różnych papierów. W sumie są bardzo proste aczkolwiek uważam, że całkiem efektowne. Zaczęłam od przygotowania sobie tych 'baz' właśnie i teraz stopniowo je wykańczam. Dzisiaj pokażę pierwsze dwie - reszta jeszcze czeka na swój dzień.

Pierwsza 'bezokazyjna' gdyz nie mogłam się zdecydować czy bardziej na urodziny czy na imieniny pasuje ;) - jak zdecyduję to całkiem możliwe, że jakiś tag czy napis dorzucę :)



Druga urodzinowa - w tym wypadku wiedziałam, że taka właśnie ma być więc nie było problemu z podjęciem decyzji :)


Jak skończę partię tych 'dwudzielnych' to może pomyślę o jakichś bardziej wyszukanych wzorach i jeśli coś z tego wyjdzie, to będą się one tu na pewno pojawiać :) Jednak biorąc pod uwagę, że zajęcie to mimo, iż bardzo przyjemne i relaksujące, jest również bardzo czasochłonne, kartki nie zdominują moich wpisów, ale jeśli mi zapał nie minie to i owszem od czasu do czasu coś pokażę :) 

A w międzyczasie będę sobie wzdychać do tego urządzenia :)

źródło: www.sizzix.com

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie w ten śnieżny, zimowy poranek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!