czwartek, 18 grudnia 2014

Bileciki, zawieszki, tagi... część 2... i jeszcze coś ekstra :)

Niestety poległam ostatnio w walce z czasem - ostatni miesiąc był dla mnie tak intensywny, że wszystko co nie było 'na teraz i na już' musiało pójść w odstawkę. Dlatego też nie stworzyłam zbyt wiele nowych bilecików i pomysły, które chodziły mi po głowie będą niestety musiały poczekać na przyszły rok :)
Niemniej jednak kilka nowości i owszem powstało, więc chociaż nie ma ich wiele pokażę je od razu żeby nie poszły w zapomnienie.

Kartonik i wytłaczany papier wystarczą żeby powstał efektowny bilecik - kropką nad i jest tutaj śnieżynka (wycięta dziurkaczem) i samoprzylepna perełka. 


Błyskawiczny tag - kartonik i ozdobna taśma samoprzylepna (chciałam coś na kształt choinki stworzyć, a wyszło coś, co chyba bardziej tort przypomina ;) ... ale co tam - odświętnie jest!


Bardzo prosta choineczka, a przy okazji pomysł na wykorzystanie reszek papieru, których przy tego rodzaju pracach nie brakuje:


Na internecie znaleźć można wiele darmowych, gotowych do wydruku etykietek  - często wykorzystuję je jako dodatek do moich bilecików.



A ponieważ bilecików jest niewiele, to pokażę jeszcze kilka kartek świątecznych - tych też jak na lekarstwo, więc nie mam sensu robić osobnego posta tak jak to planowałam. Tak naprawdę są to kartki z zeszłego roku - w tym roku nie zrobiłam niestety ani jednej.




Nie wiem czy zdążę jeszcze w tym roku z kolejnym odcinkiem 'Bilecików...' albo 'Pakowania, zawijania...', ale kto wie może się uda :)
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wszystkim przyjemnego okresu przedświątecznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!