sobota, 24 czerwca 2017

Fotograficzne drobiażdżki / Photographic bits and pieces

Są kraje, w których panuje dużo większy niż gdzie indziej kablowy bałagan - i chociaż ilość tych splątanych przewodów może nawet budzić grozę, a w najlepszym przypadku denerwować fotografów, którym marzy się zdjęcie z perfekcyjnym, niczym nie zakłóconym tłem... to mnie one, zupełnie nie wiedzieć czemu, nawet się czasem podobają ;). Ale w zasadzie może nie jest to znowu takie bardzo dziwne, gdyż często tak mam, że zachwycam się rzeczami uznawanymi przez innych za szkaradne :)

gdzieś na Kubie 

"Chaos zawsze pokonuje porządek, gdyż jest lepiej zorganizowany."
Terry Pratchett

Pozdrawiam serdecznie po długiej przerwie - tym, którzy się martwili, że już całkiem zarzuciłam bloga śpieszę wyjaśnić, że przez ostatnie miesiące regularnie przegrywałam walkę z czasem, ale nadal mam nadzieję, że uda mi się od czasu do czasu coś tu wrzucić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!