wtorek, 28 czerwca 2016

Najszybsze danie z cukinii / The quickest courgette dish

Sytuacja była taka - miałam cukinię, nie miałam obiadu, ani za bardzo czasu żeby ten obiad ugotować - zrobiłam więc super szybkie danie z cukinią :)


Duszona cukinia z kaszą lub makaronem
Cukinię pokroiłam i podsmażyłam na oliwie z czosnkiem i świeżym tymiankiem, doprawiłam solą i pieprzem... i na tym właściwie można by poprzestać bo cukinia w takiej postaci smakuje znakomicie, ale tym razem troszkę ją urozmaiciłam bo chciałam zrobić coś w stylu sosu :) więc dodałam jeszcze przecier pomidorowy, suszone pomidory (gdybym miała świeże, dałabym świeże) i odrobinę pasty curry, żeby zaostrzyć smak. 
W czasie kiedy cukinia dusiła się na patelni ugotowałam kaszę i zrobiłam sałatkę z zielonej sałaty i rukoli i  obiad był gotowy! 
Podawałam moje ekspresowe danie posypane pokruszoną fetą i świeżą kolendrą. 


Dość dużo wyszło mi tej cukinii więc był obiad na dwa dni - w jeden dzień była cukinia z kaszą, w drugi z makaronem - obydwie wersje były równie smaczne! :)
Zdaję sobie sprawę, że taki obiad to żadna filozofia, ale wrzucam 'przepis' bo wiem, że pomysły na takie szybkie dania czasem bardzo się przydają. Pozdrawiam serdecznie!
 

6 komentarzy:

Dziękuję za komentarz!